مراحل ساخت و متحرک سازی جمجمه حبابی مراحل ساخت و متحرک سازی حباب

مراحل ساخت و متحرک سازی حباب

معین علیزاده . نوشته شده در آموزشی, مراحل ساخت 3406 نظرات ۷

در این مطلب آلوارو موریرا مراحل ساخت آخرین اثر خود را توسط پارتیکل فلو در ۳ ویدئوی آموزشی شرح میدهد

درباره نویسنده

ویدئوی اول ( ساخت حباب ها )

در مرحله اول ما توسط یک Birth Texture Operator شروع به ساخت حباب ها میکنیم . با این کار ما میتونیم محل قرار گیری و اندازه پارتیکل هارو توسط یک مپ خاکستری کنترل کنیم , برای ساخت این مپ ما از Radial Gradiant Ramp و Noise map استفاده میکنیم .

 ویدئوی دوم ( متحرک سازی حباب ها )

در این قسمت از کار توسط یک Data Test و یک تصویر سیاه و سفید که میتونه لوگوی ما باشه شروع به متحرک سازی حباب ها میکنیم

ویدئوی سوم ( مش حباب ها )

در اینجا ما با تبدیل کردن پارتیکل ها به مش باعث بهتر شدن و رندر سریع تر پروژه میشیم , برای این کار از Frost استفاده میکنیم

منبع : ۳Dtota

معین علیزاده

معین علیزاده , بنیانگذار PersianTutors و علاقه مند به انیمیشن و جلوه های ویژه سینمایی

نظرات (7)

  • animatortuts

    |

    دمت گرم معین جان

    پاسخ

  • saeedhhhhh

    |

    از زحمت شما ممنونم ولی

    قسمت دوم و سوم خاب هست

    پاسخ

  • saeedhhhhh

    |

    از معین آقای علیزاده برای گذاشتن این آموزشی بسیار تشکر می کنم
    واینشاا…ه هر جا هست سلامت موفق و تنی سالم و شاد باشی

    پاسخ

  • سعید

    |

    با سلام..
    فکر کنم لینک دانلود فیلمها خراب است چون موفق به دانلود نشدم..
    ممنون میشم اگه درستشون کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید